söndag 2 september 2012

Nytt ger Energi!





Välkomna in
 på en smyg titt på vårat nya sovrum

Min Kära man M lade nytt "svart" golv igår, 
och tapeten ni ser är även den ny!
Han gjorde allt på en och samma dag.
Han är som en liten Virvelvind när han väl sätter i gång
min Älskade man

I looooove it...

Härligt med nytt, man blir som ett litet barn på julafton!
Hela kroppen fylls med ny energi och man får tusen nya 
inrednings tankar, min hjärna går just nu på högvarv vill jag lova!

"Ljusen kommer från Mios höstinredning"
Ljuvliga tycker jag!
Som ni ser är det en del svart i min inredning nu!

Ha en fin Söndag,
min söndag har varit kanon hittills 
Har nämligen haft kalas för mannens kära släkt
Tusen tack för allt fint jag fick av er!

Stor kram från Elle








3 kommentarer:

  1. Nämmen OJ!
    På en dag? Lånar du ut han en stund ;P
    Här går det inte lika fort, men när det väl är igång så går det ju hyffsat iaf :)
    Vi hoppas på att få sovrummet helt klart inom ett par veckor nu.
    Jätte fin tapet ni valt!
    Så fint att blanda in lite svart i allt det vita :)

    Det går jätte bra än så länge med alla tre prinsar :) Vide är så lugn och snäll, och de stora är så snälla mot honom.

    Kramar !

    SvaraRadera
  2. Låter fint:) Ljusen gillas starkt:)

    SvaraRadera
  3. WOW va duktig din man är!!!Bara på en dag .Är ju bara så himla skoj med nytt.Himla läcker tapet du har valt.Snyggt med vitt och svart.Önskar dej en skön kväll.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad