tisdag 18 september 2012

Ni är UNDERBARA!


Igår slogs det "Rekord" här på bloggen!

Det har aldrig varit så mycket besökare tidigare...

Förstår ni hur glad ni gör mig?

Ni är Underbara
Ni får mig att fyllas av glädje

Roligt att ni är så många som hälsar på!

Och det tänkte jag vi skulle "Fira" med en liten utlottning.
Så håll ögonen öppna!







En ny Kärlek!

Ja jag har blivit förälskad i 
"PIP Studio Amsterdam"
Happy products för Happy People

 Tapeter, gardiner, Porslin
påslakan m.m

Underbara färger, 
man blir bara sååååå glad!
Funderar på en tapet från just "pip studio" till Vildas rum nu.

(Alla bilderna är lånade & kommer från Nätet!)

La ni märke till skåpet på bilden längst uppe.
Det är bara så LJUVLIGT.
Ljusturkos, tror det kanske är en ide till ett
av barnrummen, vi får väl se:)

Och.. här är det
hög feber  i Kråkegården
nu är det mellersta pojken (än en gång)
Så han är hemma från förskolan
 och ligger och myser framför tven.
Dessa Baciller, de går bara runt, runt!


KRAM ELLE

5 kommentarer:

  1. Vad skoj med rekord, det är första gången jag kikar in men absolut inte sista ;)
    Ha en fin dag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hej va kul med rekord, de blir man ju alltid glad över :)

    Missa nu inte min utlottning

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Åh vad bra, dom var ju så himla fina:) Hih. Jaa precis så är det ju och här finner jag massa inspiration! Tusen tack, ja den är större. Det är en 3:a på 80 m2. Den hålls på att byggas nu så så ny är den, beräknas vara klar så vi kan flytta in 16:e Nov, himla spännande:) Hih. Tack igen. Ha en fin tisdag och hoppas dom små kryar på sig. Kraam

    SvaraRadera
  4. Grattis!
    Vad kul med ett rekord :)
    Fina bilder med massor av läckra grejer.

    Vad kul att du tittade in hos mig och lämnade ett spår :) det gjorde mig glad!

    Ha de gott och hoppas bacillerna försvinner ;)
    Kram Marie

    SvaraRadera
  5. Tack för din fina kommentar hos mig.
    Oj vad fint ni har då. Att du kan fixa så snyggt med 3 små småttingar i huset. Vilka söta gull ungar.
    Kommer tillbaka. Jätte fin blogg.
    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad