fredag 14 september 2012

Äntligen Helg!






Ute regnar det, det är mörkt och kallt.
Då passar vi på att mysa lite extra inne.
Kaffet är på och barnen springer om kring i pyjamas.
Lilla V sitter i sin babysitter och sprattlar med benen.
Inte Klokt att våran lilla snart är halv året.

Efter en vecka med sjukdom, hög feber och hosta,
så tar vi snart helg hela familjen!

Stora W är piggare, Men nu har lilla O åkt på feber.
Hoppas så att våran lilla tjej V slipper detta elände!
Även vi vuxna i familjen.

Har ett stort fint skåp ute i garaget 
som skulle få några lager färg i helgen tänkte jag.
Får "Hoppas" lite tid finns för det.
Skulle vara super att få in det i hallen snart,
det ska rymma mycket förvaring!
Ska visa er vad vi hittat på när det är klart!

Igår gick jag nästan en halv mil med en kär vän.
Underbar tid, och massa bra samtalsämnen.
Hon är en barndomsvän.
Som alltid funnits vid min sida.
I svåra tider och i underbara tider.
Det är en underbart att ha henne!
Hon vet allt om mig.
Och hon bryr sig om mig!

Jag "hoppas" hon vet hur mycket
 hon betyder! :)

Nu göra lite nytta inför helgen.
funderar på bullbak:)
Då frysen skriker tooooom...


Ha en fin Fredag!!!!

En fåtölj har fått flytta in i jämte Lilla Vildas säng! 


Stor kram Elle







4 kommentarer:

  1. Den sjöng jag för Kian i magen (tönt jag!) och självklart efter födseln oxå. ;)

    Hoppas Ossian Kryar på sig fort<3

    Jag ska baka bullar i veckan
    Googla vanlijknutar!
    Så gott! Kram

    SvaraRadera
  2. Jisses vilket ruskväder det är idag Brr.Bättre vara inne och mysa...Ha en mysig fredag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Tack söta du för dina fina ord hos mig..jag blir såå glad ..:-D

    Klart du få de..soffan är köpt på Svenska Hem för några år sen..det är en sån som man bygger ihop själv efter önskemål!

    Ha nu en mysig helg fina du
    Kraaam Susanne

    SvaraRadera
  4. Härligt med en långpromenad med sin fina vän!!!Hoppas ni piggar på er =0)
    Ha en fin helg!!!
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad