söndag 23 september 2012

Cupcakes & Mysig fika!



Idag har det varit en mysig Söndag!


Grundreceptet jag använder hittar ni här  Cupcakes
Sen hade jag i bitar av vitchoklad
& jordgubb fluff med  hjärtan på!
Mummmms!

Idag har Familjen tagit det lugnt hemma.
Sen åkte vi ute till mins mans bror ute i skogen på eftermiddagen,
där han bor med sina tre små trollungar.
Vi tog med "Cupcakes" 
som jag bakade en stund innan och bjöd på.
Mysig fika, och alla kusinerna lekte med varandra.
Nu sover redan mellersta prinsen efter allt bus.
Hoppas ni haft en mysig helg käääära läsare!
Det har vi haft.


Ha en fin kväll
Kram Elle!





2 kommentarer:

  1. Så fina cupcakes! Mysigt med bakning, länge sen jag gjorde det... Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Va flott att gästerna tar med sig fikat!! Ser jättegott ut!!

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad