fredag 14 september 2012

Kärlek till Barnen







Igår kom det hem ett fint paket med posten!
Som jag beställt från "Mawi Design" på internet.
Ett halsband med mina tre små änglars namn på.

Blev så glad över detta Halsband!

Och fick även en ursöt "Lycko Ängel"
av kära Maria på Mawi Design!

Får ta med mig lyckoängeln i dag
 när jag ska spela på "Lotto" hi hi :)



Tack kära du för det!

Vill ni titta på mer smycken 
så besök deras hemsida 
www.mawi.se 

Vill även hälsa alla nya & Gamla läsare Välkomna.
Blir så glad när ni lämnar era kommentarer här hos mig.
Ni gör min dag!

I kväll blir det körslaget
lägg en röst ni med på stadens kör



Ha en fin lördag!

Här står kaffet på,
barnen myser framför Bolibompa.
En lugn lördagsmorgon helt enkelt.


KRAM ELLE

7 kommentarer:

  1. Så fint. Förstår att du blev lycklig över att få hem det.
    Här har frukosten precis hamnat i magen och tanken är lite filmmys så här på förmiddagen, sen får vi se vad övriga lördagen bjuder på.
    Hoppas ni får en riktigt mysig helg så alla sjukdomar försvinner även från er. Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hej vilken fin blogg du har o vilket vackert halsband du fick hem.

    ha en mysig lördag
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Men, är du från lilla staden V eftersom du hejar på Putte?
    Jag bodde i sådana fall i din stad tills jag fyllde 22. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Å så fint halsband. Och vilken fin ängel.
    Sv: Jag har min Farfar kvar i livet och är idag en pigg 87 åring :)
    Ha en fortsatt trevlig lördag.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. verkligen superfint :)
    å missa nu inte....

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera
  6. Så fint halsband!
    Jag beställde ett armband med killarnas namn som jag är jättenöjd med.
    Kram Suss

    SvaraRadera
  7. Å Gud så fint halsband! Förstår jag du är nöjd med! Ha en skön söndag kram

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad