onsdag 5 september 2012

bantning är inte min grej!






Jag är galen i söt saker, jag är galen i allt som heter socker.
Banta är svårt för min del när jag vill gå ner i vikt.

Har allt för många kg kvar, som jag har berättat om tidigare.
Ingen har ju precis hänt under sommaren.
Bara en massa URSÄKTER! 


Men nu är det dags gott folk!
Att ta tag i LIVET!
Att bli Elle igen, 
-10kg på 15veckor?
Tror ni jag klarar det.
Det är 0,8kg i veckan
Det är mitt mål!
HEJA MIG



Nu har jag precis lämnat kidsen på förskolan,

och jag och Vilda ska ut med barnvagnen och gååååå...


Ha en fin Onsdag!

Idag bjuder jag på två höstbilder från Köket!

KRAM ELLE


8 kommentarer:

  1. Bara så himla fint har du det i ditt kök.Helt underbart.Klart du fixar det ,Det gäller ju att bestämma sej och sedan köra .Ha en skön onsdag och lycka till.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vad söt du är!
      Köket är väl det som jag älskar mest i vårat hus!
      Jag har bestämt mig nu! Och 10kg ner är målet! Bara att köra, inget som kan hindra mig mer än jag själv!
      Ha en fin kväll kära du!
      Kram elle

      Radera
  2. AJAJAJ, inte banta. Det slutar ofta bara med jojoeffekt.
    Långsiktigt och enkelt ska det vara! Mitt tips är att dra ner på snabbakolhydrater och (tyvärr men sant) uteslut allt socker. Kommer vara hemskt första tiden då det är så beroendeframkallande. Men ge inte upp, sockerabstinens försvinner. Och ät regelbundet, helst var 3:e timme. Då håller du insulinet i schack och slipper sockerdipparna som annars kommer. Och strunta i vågen. Gå efter måttband och kläder. Vågen är så missvisande på muskler-fett-vätska. Oj vilken föreläsning det blev. Men det är mina tips, har funkat super här för att bli av med allt och lite till.
    Fråga gärna om du funderar på något. Hoppas ni får en riktigt skön Onsdag, Kram Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej BANTA är inte min grej!
      inget för mig!
      Tusen tack för tipsen Malin, jag har ju noll koll när det handlar om kost och träning! Jag tänker INTE ge upp denna gången! Nu är det bara att köööööra, vad duktig du är som har fått bort alla gravid kg och lite till! Jag gick upp över 20kg med lilla Vilda:( så det är en kämpig väg tillbaka nu!
      Jag försöker sluta med socker nu då, men ack sååå svårt!
      Jag frågar dig på min vägen mot mitt mål!
      Ha en skön onsdagskväll, själv ska jag iväg på pilates på friskvård! ;)
      KRAM ELLE

      Radera
  3. Jag är också galen i sötsaker. Jag kan inte sluta, det går inte. Socker är ett riktigt gift - men ack så gott :)

    Jag önskar dig en fortsatt fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Tack för kommentaren hos mig! Fint kök och lycka till med "projektet"!

    SvaraRadera
  5. Lycka till det är bara att kämpa på! Jag har massa kilo kvar sen lilla Elsa och verkar helt hopplöst att de ska försvinna men jag kämpar på vidare och hoppas på att det släpper snart.. :) lilla vilda är SÅ söt!

    SvaraRadera
  6. Så fint du har i köket!
    Har precis hängt upp likadana gardiner i mitt vardagsrum! =)
    Håller tummarna att du lyckas med kilona!

    Mvh Liza

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad