onsdag 26 september 2012

Rusk ute & Mys inne








Har varit i från någon dag här på bloggen.
Har varit fullt upp med viktigare saker kan man kort säga.
I bland är det så!

I dag även som igår är det Rusk utan för fönstret.
Jag har tänt ljus och kaffet är på.
Barnen är lämnade på förskolan.
Blir en lugn start denna Onsdag.

Igår kväll gick jag min PW i regnet 
& mörkret var nära in på.
Men ack så himla skönt det var.
Egentid, goooo musik i öronen och 
ny energi fylldes på.
Det finns inga ursäkter för att inte gå ut och gå längre.
Det är bara att ge sig ut och klä sig rätt!
NY START mot ett hälsosammare liv!


Har ni kollat in Frunerolindstroms blogg
där har hon fixat en tränings utmaning.
Jag är MED! Var det du också!!


Ha en fin Dag

KRAM ELLE




2 kommentarer:

  1. Klart jag antar utmaningen! ;)
    Hon är bra hurtig M och det gillar jag! Nu vill jag bli inspirerad för det behövs kommas igång här.
    Duktig du är så redan är igång!

    MYSIGT med tända ljus!
    Ha en fin onsdag :)
    KRAM

    SV: Tack, ja tavlan är så himla fin! Du kanske vågar dig på en beställning snart :) Finns så många fina att välja mellan bara.. trollsländan gillar jag skarpt också!

    SvaraRadera
  2. Åhhh...jag vet inte om jag vågar mig på den utmaningen, jag utmanar mig själv alldeles för mycket just nu, men alla sätt som får en att tänka nytt och mer sundare är ju bra. Jag ska kika in ändå. Lycka till själv med utmaningen nu!

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad