lördag 29 september 2012

En fin dag!


Vilken härlig dag jag har haft.
Helt oväntat blev det ett besök med kära mor till Ikea!
Helt ensam! Egentid!
Wiiiihoooo så skoj.
Blev lite nya tyger till barnens rum.
Rosa, Vitt & Svart
Super nöjd, kommer bilder senare på resultatet.
Sen, Mysig fika, mycket samtal,
ja hon är bäst min fina mamma!
Tack för du är du!

(Bilden kommer från internet)



Och när jag kom hem hade mannen vänt upp och ner,
ja på det mesta i huset faktiskt. haha.
Barnen byter runt i rummen uppe, 
så det hade han fixat! Super bra!
Även nere hade sofforna åkt runt!
Blev stolt över honom när han hade fyra Kids hemma med.
Ja våra tre, sen har min kära man en son sen tidigare.
Stora E, som fyller tio snart!
Barnen älskar när han är här varannan helg.
Så fullt ös kan man väl säga!
Och i morgon börjar jag måla taket i Vildas framtida rum.
Jippppppiiiiiiiii...

Sen glädje besked.
Nu är världen en liten Prins rikare


Så underbart mysigt.
Stort grattis till våra kära Vänner 
J & F till eran underbart söta Prins.



Nu sover hela huset utan mannen och jag.
Körslaget gick ju bra även i kväll för våran stad.
Heja!

.Ha en fortsatt trevlig helg kära läsare.

Kram Elle

2 kommentarer:

  1. Så skönt med shopping på egen hand! Inte dåligt av mannen och få så mycket på egen hand med alla barnen hemma ;)
    Heja Vetlanda i körslaget!!

    Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Tack för du hade tid att följa med så roligt att få lite tid tillsammans älskar dig !! Kram

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad