tisdag 18 september 2012

Zooooombiii...



Jag behöver massa Kaffe idag!




Änu en hemsk natt med sjuka små Kids.
Stackars små varelser
Lilla 0 nästan 40graders feber
Lilla V hostar så man varit livrädd
Och jag känner att en del av bacillerna har kommit
även till mig, ont i hela kroppen & fryser.
Får kurera oss och hoppas att det vänder snart.
För nu är vi inne på andra veckan med sjukdom...

Vad gulliga ni är som lämnar små fotspår.
Ni undrade om "Formen" i förra inlägget.
Den är inköp på Gekås "Ullared" för ynka 69:-
Har även en rosa rund som jag bara Älskar!
De finns i många storlekar och färger.

Psssst, Liknande säljer de hos Louise interiör


Min bebis somnar i gåstolen...

Gullunge

 Dags att ta tag i vardagen här!

Ha en fin Onsdag!

KRAM ELLE




9 kommentarer:

  1. Hoppas att ni alla blir pigga och friska snart.

    Ha en bra dag!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Hoppas att dina små älsklingar kryar på sej snart.Inteskoj med feber och jobbig hosta.Ha en härlig onsdag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Det är så typiskt att när sjukdomarna väl börjat så finns det inget stopp. Nu är det bara jag kvar som hostar.

    Vilken fin mugg. Är sugen på nåt nytt här hemma. Är det också Ge-kås? Är så sugen på att åka dit snart.

    Förresten såg ditt(ert) fina täcke. Är det 240 brett? Jag funderar på samma lösning här hemma då det alltid är minst ett barn extra i sängen som snor mitt täcke på natten :)

    SvaraRadera
  4. Men usch! Krya på er och hoppas kaffet ger effekt.

    Stora kramen!

    SvaraRadera
  5. Då får vi skåla kaffe ihop idag.
    Ja, usch för dessa hemska sjukdomar. Vi är ju inte alls så sjuka som er, bara denna sega förkylning som ligger lite halvt och segar i kroppen.
    Är bortskämd med en hel natts sömn oftast numera och då är vaknätterna värre känns det som. Vet inte vad de var med Stella i natt, tand på g igen kanske? Tiden får utvisa.
    Hoppas ni får en myspys dag och piggar på er fort nu. Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Kikar in lite:)Vilken mysig blogg du har!!

    Hoppas barnen kryar på sig fort, det är aldrig roligt när de små är dåliga...

    Jag har också köpt dessa formar i Ullared, de är ju så fina och så billiga!

    Kram Therese

    SvaraRadera
  7. Tack snälla du..va du är gullig..:)

    Stackars, stackars er..:(
    Hoppas verkligen ni piggar på er snart, det tar på krafterna att vara sjuk så länge.

    Skickar en STOR krya på er kram till er
    Susanne

    SvaraRadera
  8. Nej, det är ju så hemskt när de små är sjuka!:-( Det tycker jag är det absolut värsta med att vara förälder, att oroa sig för sina älsklingar... Och inte blir det bättre när man själv är krasslig såklart! Hoppas ni kryar på er allihopa! Kram!

    SvaraRadera
  9. Hoppas verkligen att ni har kryat på er nu.
    Inte rolig att vara eller håller på att bli sjuk.
    Kram!

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad