torsdag 20 september 2012

En trappa upp!




Äntligen är vi piggare här hemma i Kråkegården!
Feber fria barn, dock är de snoriga och hostiga än.
Och de är väldigt rastlösa efter varit sjuka
i snart två veckor...
Mycket viljor denna morgon vill jag lova!

Men efter regn kommer solsken...

I dag blir det en liten utflykt till Kära Mor.
Ska bli skönt att komma hemifrån en stund.
Har man varit hemma för länge så hittar man ingen
inspiration till någonting.
Känner ni igen det?
Och som mammaledig ser jag  husets alla väggar varje dag,
kan bli smått tokig vissa dagar.
Man ser "Alla Fel" 
allt man vill göra bli helt plötsligt omöjligt.
Så idag åker vi och fyller på lite ny energi.


Bjuder på en morgon bild från våran hall.
En trappa upp!

HA EN FIN TORDAG 
KÄRA VÄNNER!

Är så roligt att ni är så många nya som hittat hit.

Stor kram från Elle






4 kommentarer:

  1. Ja, han är så gullig den här vovven.
    Så fint ni har det och jag gillar muggarna här under.:-) Kram

    SvaraRadera
  2. Så fint i er hall!!
    Hoppas ni haft en trevlig stund hos din mamma :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Godmorgon!

    Känner igen det du skriver att vissa dagar kan det kännas som man ska bli tokig om man inte kommer hemifrån och få se nåt annat.

    Eller hur, man hinner inte med. Folk varna mig för att tiden går fort men att det skulle gå SÅ här fort trodde jag inte.
    Just nu sover den blivande ettåringen men när han vaknar så blir det en tur till Ica för lite inhandling så vi kan göra tårtor till morgondag.

    Vi hittar ni på denna fredag?

    Trevlig helg om vi inte hörs nåt mer innan! Kram

    SvaraRadera
  4. Ja, det där med att gå hemma och hitta två hundra projekt är hopplöst. Man vill så mycket. Men svårt att finna tid....(och PENGAR) till allt ibland.
    Hoppas ni fick en mysig dag och att influensan nu är borta för en lång tid framåt. Kram Malin

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad