måndag 17 februari 2014

Tisdag sol!


Tittar in och önskar er en fin Tisdag

Våren är på väg
Solen skiner

Och man känner riktigt i kroppen att det är vad
vi alla behöver. Ljus och lite värme!
Hej D vitamin!


Själv var jag hemma i går från arbetet.
Min rygg är allt i från bra denna graviditeten.
Och foglossningen.
Blir nog även idag en lugn dag.
Med vila och försöka lyssna på min kropp!
Jag är så envis egentligen.
Men nu känner jag att de är ett litet liv jag måste tänka på i första hand.
På Torsdag ska vi på ett tillväxt ultraljud.
Magen är ganska liten så de ska kolla så allt är bra med bebis.
Så det hoppas vi på!!!

Love by Elle

7 kommentarer:

  1. Härligt eller hur ? :)
    En solig tisdag till dig !
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ljuvliga bilder!!!
    Tack vad glad jag blir att du skriver så fint!!
    Trevlig helg fina du
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tjingeling!
    Hoppas allt är bra med dig och bebis!
    Önska dig en fin fortsättning på veckan!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Hoppas ul gick bra.
    Och så segt att behöva ha ont, men som sagt. Lyssna på kroppen. Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Kan du inte blogga bara liiite mer? Och lite flera bilder på barn och hem! Kul o se dom växa. Berätta lite om hur dom är? Känner att man inte vet sådär jättemycket om ditt liv runt i kring! Sen som sagt blogga lite oftare :)

    SvaraRadera
  6. Önska dig en fin helg med massor av härlig vårsol!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  7. Önskar dig en fin fin påskhelg!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad