fredag 7 september 2012

Äntligen Fredag kära vänner!


Underbart, snart tar hela familjen helg


Två bilder från vårat sovrum

Idag vaknade jag med värsta träningsvärken 
i mage & rygg efter Pilates i förgår.
Wiiiiihooo precis som det ska vara!

Igår gav jag mig även ut på en liten powerwalk på 3,8km på 30minuter
Glad att jag äntligen är igång.
Känner mer energi och jag vet att det bara kommer bli bättre!

Önskar er en fin helg kära läsare!

Kram Elle

Pssst... Lyckan idag 
var när jag fick på mig  en av två ringar på ringfingret, 
som inte varit på sen ca tre månader innan Vilda föddes
Det Känns BRA!



5 kommentarer:

  1. Vad skoj att du är på g.Gäller ju att komma i gång.Söt bild med fin text.Önskar dej en mysig fredag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Jisses så fint överkast! Vart har du köpt det? :)
    Och självklart är hela rummet fint!

    Duktig du är som kommit igång :)
    Jag har fem kilo kvar till startvikten nu, men tjugo kvar sen ändå till mitt mål..suck..blir nog att testa pilates ;)

    Ha en underbar fredag!! KRAMAR

    SvaraRadera
  3. Wow suuuperfint blev det:) Golvet blev såå snyggt och älskar överkastet:) Ha en trevlig helg. Kraam

    SvaraRadera
  4. Det blev ju superfiiint :)
    Hörde vi skulle mysa lite i helgen- det GILLAS <3
    Puss&kram svägerska, brorsdotter & bror ;)

    SvaraRadera
  5. Mysigt. Blev ju jättefint. Riktigt snyggt golv.
    Ha en trevlig helg. Kram

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad