fredag 7 september 2012

En lukt av Citron såpa



Nu luktar det citron såpa i hela huset!
Och äntligen tar vi helg, 
mannen är på ingång från jobbet.
Härligt!!!

Tack alla söta för era Kommentarer, 
jag blir sååå glad!
Detta hjärtat är till er kääääära läsare


Överkastet i sovrummet som några av er frågade efter, 
Nu ska jag göra er " lite "  besvikna, hi hi
Det är ett påslakan!
Fast vi har ett sådan stort täcke.
Det är köpt på Gekås Ullared för ynka 199:-
I loooove it




Ha en fin, fin helg!
Här blir det god mat, 
åh körslaget i morgon går ju inte missa!
Då "team Putte" är från våran Stad!

Heja heja heja...

Kram Elle!




4 kommentarer:

  1. Vad duktig du är när hela huset luktar nystädat är det bara så skönt.Vad gör du med dina murgrönor bara så himla underbara.Önskar dej en mysig fredag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Skönt med nystädat till helgen :)
    Så brukar vi med göra, men idag orkade vi bara plocka av :P

    Jaaa nu gjorde du mig faktiskt aningen besviken :P
    Förstår att du älskar det ;)

    HEJA VETLANDA! :))
    Känner du någon som är med?

    Ha en mysig kväll!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Har precis hittat hit, fint ni har det!
    Vad är det för märke på ugn och micro?
    Lycka till med vikten, är på g jag oxå.
    Vår lilla fyllde 6 mån nu.
    Kram Mona

    SvaraRadera
  4. Om jag skaffar murgrönor till köket, kommer du hit och tar hand om dom då? ;) ^^

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad