fredag 31 augusti 2012

Fredags kväll mitt i kaoset!


Stick sågen går för fullt i rummet bredvid
nytt projekt är i gång.

Mannen lägger golv i vårat sovrum,
å hör å häpna "svart golv"
Nej, jag har inte slagit i huvudet!
Jag älskar verkligen vitt för hela slanten,
men som jag berättade i ett annat inlägg 
ska det bli lite förändringar, Käraste vitt blandat med Svart!
Så nu hoppas vi verkligen resultatet blir bra,
håll en tumme eller två..

Ha en mysig fredags kväll
det ska vi ha, mitt uppe i allt kaos
som just nu ligger över Kråkegården!

Kram Elle

Två av tre änglar, finaste man kan önska sig!


Tack alla sööööta för gratulationerna på min dag.
Det värmer! 

4 kommentarer:

  1. Åh missade din födelsedag... Ett försenat GRATTIS till dig!
    Spännande med svart golv, hoppas vi får se. Här kommer det oxå in en hel del svart o grått nu i höst.

    Vilka sötnosar!!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Åh vad häftigt med svart golv. Väntar med spänning på bilder *blink*.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  3. Vi har svart golv i sovrummet, sketsnyggt ;)
    Så jag tror de blir toppen hos er :)
    Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  4. Spännande. Jag älskar mörka golv. Dock skulle helt svart aldrig funka här då snabeldraken inte används så ofta som den borde. Så alla ljusa djurhår skulle synas konstant och gnaga sönder mitt samvete ;)
    Tror det blir kanon och ser fram emot att få se resultatet.
    Ha en trevlig helg, Kram

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad