måndag 27 augusti 2012

Nya vanor?




Började dagen med en "Smootie" 

Vanilj yoghurt 
Frysta Hallon
En halv banan
Mums!

Jag måste ta tag i de sista kg som är kvar sen graviditeten
har varit en latmask den sista tiden.
Känner mig trött och hängig.
Men jag vet bara man börjar med träningen så blir man ju piggare!

Bloggerskan firar ju snart födelsedag!
Fick en fin present igår i förskott av kära Mor.
Ett par träningsskor:) Wiiihooo

Nu finns det inga fler 
Jag tar det i morgon ursäkter
utan nu är det resultat som ska visas!
NU köööör vi gott folk.



Var på det stora gula varuhuset igår.
Några fynd blev det, eller en hel del!
Fyllde en hel vagn full med bra att ha saker 
till hösten och vintern.
Barnen var Prio ett!
Visar lite saker längre fram i något inlägg!

Nu blåbärspaj och vänta in fika gäster!
En liten bit blåbärspaj, med mer träning:)

Ha en fn eftermiddag!

KRAM ELLE


2 kommentarer:

  1. Bara så gött att börja dagen med smootie.Vad gulligt av din mamma att få skor iförväg.Ååå vad skoj med lite fika gäster och go blåbärspaj...Önskar dej en go start på nya veckan och en härlig måndag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Mmm så gott med smootie! Ha en härlig vecka, Kram Tilda

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad