torsdag 16 augusti 2012

Stjärnorna!




Min största Stjärna
Med våran Vilda



Min Kära man M har en del tatueringar,
den nyaste är våran Dotters namn.
Jag sa en gång för länge sen, du kör inte dina händer 
eller din hals.
Som ni ser blev det inte så.
Han gjorde det iallafall...

Men jag "Älskar" honom lika mycket ändå.
Det är han livsstil och det har jag accepterat.

Han är så fin så!

Jag har fyra tatueringar.
Tre stjärnor på magen och en i ryggslutet.
Funderar faktiskt även på en ny:)
Barnens namn i fin skrivstil någonstans.
Får se om det blir någon gång i framtiden!


Finaste Prinsessan



Nu..
Sommar med Ernst, 
te och Färska Frallor


KRAM ELLE






3 kommentarer:

  1. Och jag skulle älska om Eric gjorde nåt på halsen;)
    Dö-hett juh;)
    Men han har inte en enda tatuering.
    Det är jag som står för det i detta huset;)
    Hihi..

    SvaraRadera
  2. Mannen min har en tatuering men jag har ingen, funderar ibland på det.
    Fin bild med de tuffa tatueringarna kontra mjuka lilla Vilda!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Å vilken liten sötnos! Tack för titten hos mig!

    kram Mia

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad