måndag 12 mars 2012

Vecka 39


Idag går vi in i vecka 39
38 fullgångna veckor + 1dag



Trodde det var dags i helgen, men bara förvärkar.
Bebisen lurades.
Fem minuter i mellan men som sedan avtog.

Bebisen är väldigt lugn.
Och jag har jätte ont i min rygg.
Känslan av att den kanske kommer på Ossians födelsedag
den 15Mars  är ganska stark!
Men tror nog innestinne att jag kan gå över denna gången?
Men varför skulle jag det, när jag aldrig gjort det innan?
Barnmorskan trodde vid förra besöket att det var det sista hos henne innan det skulle sätta igång.
Nu har jag återbesök på Onsdag, så tror nog jag hinner
med det också!

Underbar helg har det varit iallafall.
Med mycket sol, värme & Kärlek!

Önskar er en fin vecka!

Kram Elle

3 kommentarer:

  1. Hoppas du slipper en sådan förlossning som jag hade. Det var fem minuter mellan värkarna när det drog igång och sen hade jag krystvärkar i bilen. Ottilia är född två timmar efter första värken kom...

    SvaraRadera
  2. Snart är det dax för den Lill* tittar ut spännande :) jag tror det blir en flicka denna gång;)
    Kram ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  3. Jag tror bebis kommer 39+6 :)

    Elvin kom tidigare, det var ju planerat kejsarsnitt. Och det blir det den här gången med, automatiskt. Så det blir ju verkligen runt Elvins födelsedag ;)
    Men vi hoppas på att kunna komma överens om en dag efter Elvins födelsedag, så vi fortfarande är hemma på hans dag.

    Kram!!

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad