onsdag 28 mars 2012

40 + 3


Ingen bebis
Tre dagar över tiden


Trött
Hoppas varje dag


Men nu ska jag sluta
Bebis kommer när den är redo


Vi kom på...
Att bebis i magen inte har något namn,
inget som vi verkligen har bestämt oss för.
Även om det så blir en flicka eller en pojke?
Har några som vi tycker mer om
och några som vi tycker mindre om
Är nog för vi båda inte har en aning om vad vi väntar!


Vikten?
Blir bebisarna större ju fler man får?
Jag börjar bli nervös för det nu.
Våran första 3500gram - Kom på beräknad dag
Våran Andra 3970 gram - Fem dagar tidigare
Kommer denna väga över fyra kg nu tro?


Blir en lugn dag
Med lite städning & mys med barnen


Magen 40 + 3




























Ha en fin dag
Kram Elle



















6 kommentarer:

  1. Åhhh vad spännande..:)
    Men visst är det som du säger, bebisen kommer när den är redo. Hur gärna man än vill bestämma det själv så är det dom små som gör det, iallafall denna gång..;)
    STOORT LYCKA TILL!!!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Jag gick över 7 dagar med freja och hon vägde 4475g hade jag vetat det innan så hade jag vägrat. Men det gick ju hur bra som helst och då var jag förstföderska. Lycka till! :-)

    SvaraRadera
  3. Va fin din mage e :) men du börjar väl bli trött på den, förstår dej! Men nu har ni ju lite extratid o fundera på namn då :) de måste va skiitsvårt o komma på namn kan ja tro??
    Lycka till me allt!!
    Om bebis skulle va stor så fixar du de lika bra som de andra gångerna :) !!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej fina du!
    Vilken fin mage du har
    Men vad spännande vila nu det kommer gå jättebra
    Varmaste kramar till dig

    SvaraRadera
  5. Hej, hoppas det inte är för tungt för dig. När man går över blir ju ofta barnet större mest pga att de växer mycket. Hilma vägde 4070 (+18dagar) Ottilia vägde 3995 (+10dagar) jag hoppas du slipper vänta länge till.

    SvaraRadera
  6. Men nu är väntan över, grattis i massor, hörde att det blev en tös.
    Hoppas allt gått bra och att ni alla mår bra.
    Grattis grattis grattis,
    Kram

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad