onsdag 21 mars 2012

Fyndet blev ett riktigt fynd!



Igår kom mitt fina hjärta hem med vårat fynd.
Det var bättre än vi trodde.
Nu ska det slipas och sprutas vitt och fixas!
Spännande!
Åh ska bli så roligt att visa er det sen!
Därför väntar jag med en förebild..
Men det får vänta till efter bebisen ankomst.
Nu blir det vila och ta det lungt, även efteråt.
Då man går in i den lilla bubblan den första tiden.
De som har barn vet vad jag talar om!
Man svävar på Moln!

Idag är det en sådan fin vårdag här i Småland.
Solen skiner och det är redan 12grader varmt.


Önskar er en fin Onsdag

Sommarbild från Mönsterås
Mormor & Morfars sommarparadis
Underbara Sommar!

 
Kram från

Elle

Höggravid i vecka 39 plus 3 idag



2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja tjejen! du kanske har rätt! Wilton kom 39plus6
      Ja mitt fynd, är jätte nöjd!! Tss
      Kram Elle

      Radera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad