måndag 5 mars 2012

Med tulpanerna kommer våren!





Vi är på bättringsvägen i Kråkgegården!
Fy, kan inte minnas när jag var så dålig sist.
Men nu äntligen börjar det lätta.
Även barnen börjar bli små yrväder,
 det är väl ett posetivt tecken eller hur!


Våren kan inte annat än göra en kropp Lycklig.
Idag handlade barnen och jag hem lite rosa Tulpaner,
som sattes i en vit äldre kanna från Ikea!
 
 
 
Idag 5mars går vi även in i vecka 38!
20dagar kvar till Bebis är planerad.
Bara vänta och se om den stannar över tiden
inne i sin varma pool eller den kanske vill komma tidigare!
Det är spännande NU!
 
 
Nu väntar  besök hos
 "älskade Mormor"
& självklart fika!
 
Önskar även er en fin dag.
 
Kram Elle



3 kommentarer:

  1. Skönt att ni börjar bli piggare.
    Inte så långt kvar till lilla bebben kommer. Hoppas du håller dig kry de sista veckorna nu då. KRAMIS

    SvaraRadera
  2. Hej fina du!
    Tack för din fina hälsning
    tårtan har jag gjort själv köpte vitt marsipanlock sen gorde jag bilarna själv köpte marsipan och blå karamellfärg och chocladknappar som hjul!
    Roligt med kalas ta hand om dig kram Tina

    SvaraRadera
  3. Älskar den där kannan så söt.
    Skönt att ni är på bättringsvägen. Så hoppas vi ni varit sjuka nog nu för i år.
    Kram

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad