onsdag 21 mars 2012

Kunde inte hålla mig...





Tänker berätta vad det är vi har fyndat...


En köpmansdisk
Min glädje är stor!

Som jag tittat efter detta länge.
Denna är inte i äldre stil
Men de ligger för högt i pris.
Men även dessa kan vara dyra.
Jag tror den kommer bli super när vi är färdiga!
Vi hade tur och fick den för en ja billig peng kan man säga.
Denna är i masiv-furu just nu MEN som ska bli KRITVIT!
Kommer rymma mycket förvaring,
som verkligen behövs när man är en stor Familj!

Blocket bild


Nu fixa sig i ordning så gott det går!
Och ner på stan och ta en fika med en fin vän!
Känns skönt med lite egen tid.
Kanske den sista, på mycket länge.
Man vet aldrig:)


KRAM FRÅN ELLE!

5 kommentarer:

  1. Så fin köpmannadisk, hoppas vi får se den när den har blivit vit :)
    Kramis

    SvaraRadera
  2. De kommer bli kanon tror jag :) man kan ju byta handtag till lite äldre stim om man vill :)
    Ingen bebis än då? Håller tummarna för att ni får träffa er plutt snart!! ;)
    Ha de fint!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jätte, jättefin!!!!

    Hoppas att allt är bra med dig
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  4. Vilket fynd. Härligt!!!
    Förstår att du längtar efter bebis nu, S kom ju 38+0 så hann aldrig riktigt börja suckta, va ju dessutom så inställd på att jag ville passera nyåret.
    Men nu får vi pröva på barnsjukdomarna då hon fått öroninflammation, men som tur är "bara" geggiga öron, ingen feber eller annars särskilt påverkad.
    Ha en riktigt mysig dag i solskenet, här ska vi snart ge oss ut på hundrunda.
    Kram

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad