tisdag 27 mars 2012

Uppsägning!



Hyres kontraktet har gått ut 
men Bebis trivs för bra i magen
och värkar inte alls ha några planer
 på att flytta ut!

Idag är det två dagar över tiden

 40 plus 2

Nu vet jag vad folk pratar om när de säger att 
en dag är som en vecka när man gått över 
beräknat datum!

Detta är första gången för mig.
Jag som trodde att 3:an kommer tidigare
än mina andra två små prinsar?
Fanns inte i mina drömmar att det skulle
 bli övertid.

Kvällarna har jag ont.
Men sen när jag väl somnat, stannar allt av!
Jag är stor som ett hus för allt vatten.

Snälla bebis vi vill träffa dig
Kom ut till världen!


Många kramar från 

En trött

Höggravid bloggare!





3 kommentarer:

  1. Bebisen vill verkligen inte komma ut. Håller tummarna att den ändrar sig snart :) Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Jag vet precis vad du menar. Förste flera dgr för tidigt, nr 2 gick jag över 3 dgr och nr 3 gick jag över 11 dgr..... Kanske inte ska skriva det :) Hoppas det blir snart, jobbigt med vattnet!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Hoppas den kikar ut snart :) !!
    Måste va jobbigt på slutet, då har man ju haft allt mys me mage o hitten o hatten, o vill ju bara snuffa bäse! ;)
    Håller tummarna.
    Kram

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad