tisdag 20 mars 2012

Bara en lång väntan...



Varje kväll känns det som att nu blir det Bä-bis. 
Jiiihooo.
Men nej, ingen bä-bis vill komma ut från sin varma goa swimmingpool.
Bara förvärkar, molande värk, ont ner i benen,
 en trött mamma som är på allmänt dåligt humör.
Ingen energi, ingen ork.
 Försöker och försöker hela tiden.
Åh jag är nog inte någon lätt Fru att leva med just nu, 
 Stackars Mr M!


Idag blir det ett extra besök hos min Barnmorska.
Får vi se vad som händer efter det. 
Jag hoppas bara att bä-bis mår bra i magen!
Det är huvudsaken!
En annan får bita ihop! Allt går! Det bara är så!


En stooor mage - vecka 39 plus 2
Med bä-biiiiis nummer 3
Obäddad säng bjuder jag på idag!
Vad tror ni, pojke? Eller flicka?

Ha en fin Tisdag
Kram Elle

1 kommentar:

  1. Jag håller både tummar och tår för att du inte ska behöva vänta sp länge till på bebis. Jag gick över 18 dagar med Hilma och 10 med Ottilia. Var lika besviken varje dag över att det inte hänt nåt.

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad