onsdag 7 mars 2012

ska vindarna vända?



Med halsflussen kom en RIKTIG förskyldning.

Klarar mig inte utan
Nässpray, halstabletter, alvedon & min Kåvepenin

Vad hände?

Trodde att när jag fick Kåvepenin skulle allt vända?
Men ack så fel. Sitter här med en stor röd näsa, bihålorna värker och huvudet.
Jag har inte tid med detta? Jag har hur mycket som hällst som ska göras?
Plus att jag borde börja fundera på förlossningen och skriva ett förlossningsbrev?
Kärenån!
Även våran underbara lille Kotte fyller 2år nu den 15 Mars!
Kalas ska planeras! Och det ska bakas.

Smått panik!
Var är min energiiii, och var är mitt imunförsvar?

Kottarna är en stund på förskolan nu.
Min man säger VILA, min kropp skriker VILA,
men mitt huvud säger du måste göra lite nytta?

Så vad ska jag välja..
Får nog fundera på det en stund!

Önskar er alla en fin dag, solen skiner och fåglarna kvittrar!



Kram ELLE!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad