söndag 18 mars 2012

Hoppas och drömmer!




Så fel man kan ha.

Här sitter man med super stor mage, känns som man ska spricka vilken sekund som hällst.
Har molande värk, kan inte sova om nätterna, är allmänt trött på att vara höggravid.
Jag var bergsäker på att bäbis skulle komma någon vecka tidigare.
Men i morgon går vi in i vecka 39!
Oh ingen bäbis som det känns nu har tänkt säga upp sitt hyreskontrakt i magen!

Det är bara en lång väntan..
Jag är redo för att bli tre barns mamma nu!
Vill kämpa med värkar,vattenavgång och krysta för kund och foster land,
tills vi har vårat hjärta i våran famn!
En helt utvecklad liten bebis som ligger där inne i magen, en liten, liten människa
som är klar för att träffa världen! Vilka undervärk de är!
Du är mer än Välkommen våran skatt.
Vill vill träffa dig.

Ska på extra kontroll på tisdag hos barnmorskan,
magen hade inte växt på två veckor nu på mitt besök förra veckan.
måttet stog still. SF 32cm.
Man blir lite orolig. Men bäbis ligger väldigt långt ner - Fixerad.

Man hoppas varje dag och drömmer om hur allt ska bli.

Ha en fin söndag.
Kram ELLE







3 kommentarer:

  1. Jobbigt att vänta, men snart Elle :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Inget är som väntans tider. Jag tycker de sista veckorna har gått fort men det är annat när man väntar...
    Ha det så bra det går, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Så roligt att läsa om din väntan :) Själv blev jag moster i fredags! Väldigt spännande! Dom små underverken! Ha en bra måndag! Kram Josefine

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad