torsdag 11 oktober 2012

Nollgradigt!




Lilla O 

De finaste i mitt liv


Tittar in för att Önska er en fin Torsdag

Här skiner solen, på morgonen var det nollgradigt.
Svårt att veta vad man ska klä på barnen till förskolan!
Overallen känns lite tidigt att ta fram.
Så fodrat regnställ får fungera ett tag till.

Nu sover lilla Prinsessan gott så dags att ta tag i städningen.
Sen i morgon tar vi helg.
Går inte veckorna väldigt fort?

Vad ska ni ha för er i helgen?
Någon skoj på kalendern kanske:)

KRAM ELLE

"Tack alla söta för era kommentarer,
ni gör min dag"


2 kommentarer:

  1. ÅH så fin bild! Tusen TACK för dina fina kommentarer, jag blir så glad ska du veta:) Klart att du får sno min idé med hyllorna, det är bara kul när någon gillar det man gör:)

    Ha en super fin dag!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Ja, en riktigt frost morgon, men vilken underbar dag vi fått sen.
    Här ska det börjas mura i helgen. Tegelväggen till kaminen. Ska bli så spännande att se hur det blir. Annars står det inte mycket annat på helgens schema mer än en långpromenad med en underbar vän på Söndagen.
    Hoppas ni får en trevlig helg, Kram Malin

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad