torsdag 18 oktober 2012

En av de finaste stunderna i mitt liv..



Var när du kom
Älskade Unge!

2008-10-18

3500gram 51 cm lång
och helt perfekt!









Fyra år 
Med massor av Kärlek
Trots
Egen vilja
Mycket Skratt & bus
utveckling och allt man kan tänka sig.
Du är du
och du är underbar.

Mamma älskar dig Wilton!

Stort grattis på din 4 års dag

. . . . .

Just nu är busarna på dagis där "W" 
även ska bli firad av alla kompisarna, 
kladdkake muffins fick följa
med att bjudas på med "grön" grädde:)


Ha en fin dag Kära Läsare.
Jag har en bättre dag i dag.
Än den som var igår.
Men så är det som sagt.
Livet är en berg o dahlbana.
Man vet aldrig hur morgon dagen ser ut.

Så FÅNGA DAGEN!

KRAM ELLE

"Tack alla söta, för era kommentarer sen 
mitt förra inlägg" 
Jag blev tårögd känslig som man är!
Tack för ni finns.
Älskade bloggare, bloggläsare,
ni är Bäst!

1 kommentar:

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad