fredag 5 oktober 2012

Bodycombat Debuten!


Ja igår testade jag på "BodyCombat"
Åååå himlans såååå roligt det var rent ut sagt.
Men jag trodde bokstavligen att jag skulle dö ett tag.
Man Boxar, kickar ååå aaaa you name it!

Idag har jag ont i nästan hela kroppen kan man väll säga.
Svetten bara rann och kämpar glöden tändes.
Så nästa vecka blir det fler pass.
Längtar redan tills dess.
Har ni inte prövat! Gör det!!!

Med Body Combat 
bränner du 234kcal per 30minuter ca!

Min kropp behöver detta mer än något annat.
Efter tre graviditeter är jag långt i från en tränad och hälsosam kropp.


Bild lånad från Internet


Önskar er en fin HELG kära läsare.
I kväll är vi bortbjudna till nära vänner på middag.
Ska bli så mysigt!

KRAM ELLE

4 kommentarer:

  1. Jag känner det med även om jag bara har fött två barn så är kroppen lång ifrån var den en gång var. Det där verkar riktigt skoj. Kanske ett bra sätt för en stressad mamma (efter en dag med mycket trots) att få göra av med negativ stress och energi.

    SvaraRadera
  2. Åh jag är helt frälst i combat!!! Mitt favoritpass.
    Jag ska försöka få in ett pass nästa vecka tänkte jag, annars satsar jag ju bara på gym nu!!! Vad kul att du gillade det, man blir ju sjukt taggad & man tänker knappt på att man faktiskt tränar för att det är så roligt!!!

    Trevlig helg!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja det är riktigt kul, var på utbildning för det via friskvårdcenter när det lanserades, men tyvärr tycker inte mina knä om det så fick tråkigt nog lägga ner =(
    Blä för dessa sjukdomar som bara går runt runt runt. Morgonrundan med Dix gick inte alls som jag tänkt mig, riktigt hög puls trots att jag höll tempot lågt. Så nu blir det vila hela helgen så jag är redo för måndag, kul att du kommer.
    Ha en riktigt trevlig kväll, här vankas filmmys nu när Stella somnat. Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Ja i år är nog första året som jag verkligen ser framemot julen..Att få pynta osv...dessutom kommer vi ju ha en liten ny familjemedlem då ochså :) Ha en fin helg du med . Kram

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad