onsdag 3 oktober 2012

Ha en fin Onsdag



Tittar in en snabbis och önskar er  en Fin dag!

Bjuder på lite bilder från min mors hem idag faktiskt.
Hennes ny renoverade "Toalett"
Hon har tapetserat om å målat, 
Tapeten ser ut som plåt,
Vita väggar, svart klinkers på golvet
vitt panel tak, spegel Ikea.
Toalett och handfat från Jem&fix.
Snyggt tycker jag!





KRAM ELLE

Pssst...

Vad roligt att så många tyckte om LOB vasen & 
skylten i mitt förra inlägg. 


LOB vasen är väldigt poppis i staden där jag bor.
Vi fick två av dessa svarta i bröllops present för två år sen.
Så de har ju varit med ett tag!

Men jag gillar dem!

Ni ska få se vad jag har för färger på dem i lilla Vildas rum
När det är klart vill säga:)
Men där har jag den mindre storleken på vaser!

4 kommentarer:

  1. Haha, jag skrev precis också ett inlägg om populäriteten här i Vetlanda :P
    Hittills har ingen ens sett vasen innan.. Lite kul :)

    Ha en fin dag!
    Psss.. Va med i min utlottning :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken ljuvlig toalett kram Diana

    SvaraRadera
  3. Bara så himla läcker toalett.Ha en skön dag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Så snyggt, längtar tills den dagen det är dags för badrumsrenovering här med. För det som är nu vill jag aldrig visa på bild knappt ;)
    Hoppas ni är piggare och kryare igen och att ni får en mysig Torsdag, Kram Malin

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad