måndag 8 oktober 2012

Ärliga & fina vänner växer inte på träd!


Nej, det gör de bestämt inte!

Men de vänner man står närmast som man har.
De är värda all lycka i världen.

Och man är så tacksam att det är just de/ eller den personen finns i ens liv.
Om man så behöver hjälp med klädråd, till störra frågor och frågetecken i livet.
Finns de där vid ens sida och kan hjälpa en med det rätta valet och svaret.
De förstår om man inte hör av sig på dagar, veckor.
De förstår när man är ledsen.
De förstår när man går i genom svåra stunder i livet.
De förstår ens lycka över saker.
De tänker och delar  dagarna.
De finns alltid vi ens sida, om det så är regn eller solsken!
Äkta vänskap kallas det.
Och den ska man vara väldigt rädd om.
Alla borde ha sådana vänner!
Jag är lycklig över att ha 1 till tre sådana i mitt liv!

Idag knakade det på dörren.
Där stod hon med Fina blommor & Choklad 
För att göra min dag!


Tack söta du.






För du är du!


Ååå ni.....
Jätte roligt att ni är över 17stycken som är med
och tävlar i utlottningen.

I morgon drar jag en vinnare.
Så är du inte med sista chansen nu!
Utlottningen finns i högerspalten på sidan!

Ha en fin dag kära Läsare!
Det ska jag verkligen ha!
Så gott det går.

Stor kram från mig till er!



Pssst...ett par undrade om 

Mina lampor i köket 
De kommer från Mio!

Ååå jag bara ÄLSKAR dem!






3 kommentarer:

  1. Nä, sådana väner håller man hårt i.
    Har några enstaka med, och som du säger, det kan ibland gå månader innan vi får ihop livspusslen och kan ses, men ändå så är det alltid som vanligt. Och man vet att man skulle kunna ringa dem mitt i natten om det så vore.
    Hoppas du känner dig piggare och kryar på dig fort. Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Dessa vänner är guldvärda!
    Och jag är så glad över de jag har ♥
    Önskar alla minst en sån go vän!

    Sött att komma med blommor sådär :)

    Spännande med utlottningen!
    KRAM på dej

    SvaraRadera
  3. Sådana vänner ska man hålla hårt i. Ja julen i år kommer bli jättemysig. Längtar jättemycket tills man kan börja pynta , har så mkt idéer jag vill förverkliga. Kram

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad