lördag 20 oktober 2012

Lördag med full Rulle!



Igår hade vi kalas för våran 4 åring!
Lyckligaste i världen
Ögonen bara tindrade. 
Han fick en ny "BMX" av oss.


Många nära och kära var här.
Så mysigt, jag som är så familjekär också,
Lyx att ha alla samlade på en och samma gång.
Inte ofta det händer
I morgon blir det ännu ett kalas för mannens släkt!

Bjuder på en bild från köket idag

Idag händer det saker i lilla Vildas rum.
Vad det är som är på gång får ni se inom en snar framtid.
Spännande!!!!!

Önskar er en fin lördag

I kväll får vi "heja" Team Putte från staden,
Då de är i Fiiiiiinalen.


Åh så himla skoj att så mååååånga nya hittat hit.
Skriv gärna en rad eller två,
så jag vet vilka ni är och kan hitta in till er med bloggar!

Hoppas ni som tyckte om stjärnorna i mitt förra inlägg
han dit och fyndade ett par ni också!

KRAM FRÅN MIG

5 kommentarer:

  1. Här kommer det att hejjas på Team Hoffsten & Linköping :) Ha en trevlig kväll. Kram

    SvaraRadera
  2. Glömde ju Gratta W på hans dag, en dag jag kommer ihåg faktiskt.
    Ni fick ju på erat planerade datum och allt ;) 18:e.
    GRATTIS i efterskott till stora killen!

    Ja jag kanske skulle skicka iväg mina gossar med så det blir målat av någon gång ;)
    Hade ni furu innan med?
    Hur många lager behövdes målas?
    ÅÅåh så spännande att tapeten är uppe :D
    Då kommer det väl bilder snart? ;)

    Jag följer inte körslaget, men hejjar på Vetlanda ändå såklart, HEJJA dom! :)
    Vore ju skoj om de satte Vetlanda på kartan igen!
    De va ju ett tag sen PH gjorde det :P

    Ha de så mysigt ikväll!
    KRAMAR


    SvaraRadera
  3. Grattis till stora killen. Alltid roligt att ha kalas men jag tycker också det är roligt att gå på kalas ;-)

    Hoppas ni hade ett mysigt kalas idag också.
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Härligt med barnkalas! Förstår att killen var nöjd med ny BMX!!
    Vilken underbar bild på Vilda, Så söööt hon är!
    Härligt med segern till Vetlanda, kram Suss

    SvaraRadera
  5. Åh så mysigt med kalas! Hoppas att ni hade en riktigt mysig dag!

    Tack för din fina kommentar:)

    Kram Emma

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad