torsdag 4 oktober 2012

Kanelbullens Dag!


Ja idag Firar barnen & jag  
Kanelbullens dag



Barnen fick vara hemma från förskolan.
Blev en mysig & lugn morgon,
sedan vidare till Bvc med Ossian på två och ett halv års kontroll.
Allt gick jätte fint, han var super Duktig Lille killen,
eller ska man säga Mammas stora kille nu!
Hjälp vad de växer mina barn...

Efter det åkte vi och handlade nybakade bullar till Elva fikat.
Skulle egentligen ha bakat, men i bland får man fuska!

Igår fick jag ett trevligt samtal.
Vildas tapet som det var lite strul med hade redan kommit hem,
Såååå i helgen har vi att göra, försöka iaf med tre små barn,
Barnvakt är inget som vi har ofta.
Så då får man göra det bästa av situationen!
Man får "hjälpas åt" så gått det går...


Sen även vad roligt att ni är så många som
är med och tävlar i min utlottning!
Är inte du det? Passa på!
I högerspalten hittar du utlottningen,
bara att klicka dig vidare!

Ni är underbara Kära Läsare
Och det värmer att ni blir fler och fler för
varje dag som går!

Nu ska barnen kolla på "Pippi på de 7haven"
Bäst att hjälpa dem, sen väntar jag på posten idag.
Väntar på en spännande sak!
Berättar mer längre fram.




Ha en fin Tordag


2 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en mysig dag med bullar och Pippi :-) Kram

    SvaraRadera
  2. Missade att det var kanelbullens dag idag! Men barnen fick ta vetelängder i frysen.

    Kul att du hittat ett nytt pass som var roligt!
    Kram Suss

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad