onsdag 29 augusti 2012

Nu blir det andra Bullar!



Vilda blev inte så dålig igår efter sprutorna. 
Skönt det!

Idag blir våran Prinsessa 5 månader
Det är inte klokt vad tiden går.
Tycker inte det var länge sen jag gick med en stora magen här hemma,
och väntade på värkar...

Tiden går för fort
 man får ta vara på varje dag som går!

Här hemma bakas det hundra kardemumma bullar,
just nu står degen och sover som mina små älskade prinsar sa.
Så snart är nog hela köket ner mjölat,
när små händer ska vara med och baka!

Vad har ni för er en eftermiddag som denna?

Ha en fin dag

Kram Elle


6 kommentarer:

  1. Härligt att höra att lill tösen inte blev dålig,Vad duktig du är .Bara så gött med nybakade bullar.Jag bara är idag och tar det lugnt .ha en fin dag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Visst går det helt galet fort, mina små pojkar har redan blivit 15 och 19 och jag vet inte hur det gick till. Men lika kul är det att se dom växa och utvecklas. Låter gott med hembakade bullar.

    Kram Liselott

    SvaraRadera
  3. Ja, dessa förkylningstider är verkligen inget roliga, hoppas ni slipper, ni hade ju nog i våras för resten av året. Jag fick ju pausa löpträningen 2,5 vecka då Jimmy skadade ryggen. Och har alltid en tendes att bli snorig om jag kör igång för hårt direkt. Så får bita mig själv i tårna lite för att mjukstarta....men lättare sagt än gjort ;)
    Mysigt med bullbak och så skönt att hon inte reagerade så mycket på sprutan. Ha en mysig em. Kram

    SvaraRadera
  4. Mysigt att baka bullar med små händer :)
    5 månader redan? Ja OJ va fort det går! Så söt hon är, väldigt lik sin mamma ;)

    Sv: Tack :D Ja det var ju planerat snitt så då blir det alltid före bf (bf var 6 sep)..
    Allt gick jätte bra! Men jag har mer ont nu än de andra gångerna :/ Tur grabben är så lugn och snäll att jag får vila mkt :) <3

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Jättefin blogg och ursöta barn! Åh, vad gott med bullar, med kardemumma...

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera
  6. HippHipp hurra på din födelsedag. Hoppas du får en underbar dag, kram

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad