torsdag 30 augusti 2012

Det är ingen vanlig dag...


För det är min födelsedag!

Även...
Min kära Mors, min bästa vän

Hon fick mig för 28 år sen på sin 19 årsdag.
Den 30 augusti 1984
När hon vaknade efter ett akutsnitt,
lilla jag hade navel strängen runt halsen,
stod där röda rosor vid hennes säng från min far!

Ett stort grattis till dig!
Jag älskar dig


Kom ett blommogram idag, från henne med familj!
Underbar bukett, jag blev tårögd, Tusen TACK!



Idag blir det kalas med min fina familj
sen blir det tårtkalas i helgen för lite släkt & vänner


Ha en fin 30 Augusti
för det ska jag ha, kan jag lova!

KRAM ELLE



5 kommentarer:

  1. Grattis på din dag ♥ WOW Vilken underbar bukett,så himla fin.Vad mysigt att ni fyller år samma dag du och älskade mammsen.Ha nu en fin och mysig dag.Mys och njut.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. ♫♫ Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Elles födelsedag ♫♫

    Grattis till Dig!

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  3. Grattis hoppas du fick en underbar dag. Jag och min först födda son fyller också år på samma dag, och med akutsnitt även här.Det är lite extra att få en sådan fin present som man aldrig kommer att glömma,den bästa presenten man kan få som mamma./Kram Theres

    SvaraRadera
  4. STORT GRATTIS till dig.:-D
    Hoppas din dag varit toppen!

    TACK snälla du, visst är den fin stolen..känner mig såå glad för den!

    Trevlig helg rara du
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  5. Grattis fina du :) hoppas du hade en toppendag !!
    Vilken födelsedagspresent din mamma fick, en liten tös va :) !! O vilken fin bukett du fick, ljuvlig !!
    Kram

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad