söndag 12 augusti 2012

Höstrenoveringar & Kalas!






I kväll har vi varit och Firat min Kära mans Bror.
Träffat hela goa Släkten!
Mysigt att träffa allihopa! 
Grattis Grattis och Tack för god fika.

Nu sover barnen gott efter allt bus med 5 Kusiner. 
Åtta barn i en "liten" våning, men det gick så bra.
De lekte och inga sura miner där inte.

Mannen min och jag myser i soffan med ett glas vin i Kväll.
Har haft lite barnvakt idag en stund.
Inte ofta det inträffar. 
Och då blir man extra glad när det händer.
Vi han att måla klart ute, ÄNTLIGEN.
En sak att stryka från "Göra Listan"
Känns väldigt skönt.
Tack kära Mamma för HJÄLPEN!


Nya förvarings korgar fick följa med mig Hem. från en utflykt till Rusta häromdagen!
Som jag berättade i ett annat inlägg ska här förnyas.
Ut med färg, In med svart och självklart Vitt i mängder!  

Och....

Sitter nu i kväll och letar Tapeter till vårat sovrum,
även till lilla Vildas rum som ska göras  i Höst.



Söta tapeter i från Borås tapeter
Lilleby Serien 


Ha en fin Kväll

Kram ELLE






1 kommentar:

  1. Skönt att få lite egentid tillsammans och kunna njuta av lugnet och sitta ner och dricka ett glas vin. Det är väl sådant som kallas kvalitetstid.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad