onsdag 15 augusti 2012

En trött dotter, en trött mamma!



Natten som har varit, har varit allt från bra!

Lilla flickan i huset har inte sovit "alls" hon har skrikit och skrikit.
Inte likt henne, hon är jue våran lilla Ängel som aldrig säger något?
En förtvivlad dotter, en förtvivlad mamma som känner sig otillräcklig 
och som inte vet vad hon ska ta sig till i denna stund.
Men vi klarade oss i genom natten efter mycket om och män.
Nu är Pojkarna på förskolan och jag och Vilda myser mest av tystnaden i huset.
En omelett och en kopp kaffe i magen, 
Lillan ska ha lite välling,
Sen så ÄR vi redo att ta nya tag, och se vart dagen tar oss!

Gardiner från Jotex, Stora murgrönor från Mor
inköpta på Växtkraft
även vita krukor kommer därifrån!


Bjuder på två bilder från mitt köksfönster denna morgon.
Mina älskade "Mur grönor" vad skulle jag göra utan er.
Fick dessa för ca två år sen av min Kära mor.

De växer så det knakar!

Mycket Vatten kära vänner, 
det är det Mur grönor vill ha!

Önksar er en fin Onsdag.
Här skiner soooooolen...

Kram Elle


1 kommentar:

  1. Vilka helt underbara murgrönor.Kanonfina bilder.Ha en skön onsdag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad