lördag 11 augusti 2012

Flopp!


Jag är inte den Personen som köper halv fabrikat!
Jag bakar och lagar "Oftast" som en liten Husmor.
Köper inte ens köpa köttbullar.
Min man han har förbi för sådant.
Men så sprang jag på en Kartong med "Cupcakes" härom dagen..
När jag stresshandlade, vi skyller på det. Haha.
Tänkte "Åh Smidigt" när man behöver få fram någonting fort.
Detta går jue säkert på Nolltid
Men aj vilken Flopp. 
Då är det smidigare att baka sina egna GODA Cupcakes.
Så aldrig mer, men visst såg de inbjudande ut på kartongen.
De smakade massa krusidull, inte nybakat.
Och frostingen ska vi inte tala om. BLÄ!
Det blev papperskorgen med en gång.
Och Elle kommer aldrig mera köpa någon snabbmat/bak.




Ha en mysig Lördags Kväll Kära Läsare!

Kram Elle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad