måndag 20 augusti 2012

En fin dag i kärlekens tecken!




Åååå så fick min kära vän N 
äntligen sin man!

Foton Elle Jacobsson



Brudparets älskade Lilla dotter som var brudnäbb



Bruden med sin äldsta Son! 

Finaste Bruden

N hjärtan J




Bloggerskan själv, Brudens syster & brudparet

Brudparets fiiina små barn!



Tusen tack för vi fick vara med och dela denna 
"underbara dag"
Ni var så fina, och en fantastisk bröllopsfest, 
med mycket skratt och dans till fötterna värkte. 
Till slut vågade även jag hålla mitt tal till min kära vän!
Jag är verkligen ingen talare, så ni kan tänka min nervositet innan:)
Men det blev ett tal till slut <3


Önskar er all lycka i framtiden!


Stor kram Från Elle



2 kommentarer:

  1. Härliga och lyckliga bilder!

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  2. Tack söta du för dina fina kommentarer hos mig, de gör mig såå glad..:-)

    Åhh vilka vackra bilder på ett vackert brudpar..underbar att få gå på bröllop!

    Ha en fin dag
    Kraam Susanne

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad