tisdag 21 augusti 2012

Andas Höst!




Det märks att Hösten är på ingång,
då vaknar den där inrednings känslan till liv igen.

Härligt!!

Det har varit "Riktig" kaos i vårat hem sen vi hade en 
stor vatten läcka i stort sett hela under våningen för ca ett år sen.
Vi har aldrig kommit till rätta med saker och vi blev väldigt 
trötta på RENOVERA!
När man "Måste" renovera blir det som något tungt hänger över
ens axlar, ni vet säkert många av er vad jag pratar om.
Man tappar energi, lust att göra något och ta tag i saker.
Precis så blev det för både min man och mig.
Och små barns förälder som man är,
räckte det bara att göra vardags sysslorna i hemmet och
ha hand om barnen.
Men nu "Äntligen" känns det som vi är på banan igen,
och nya ideèr väcks till liv inom sig!
Man kan se framåt och nya projekt.

När vi köpte huset i Kråkegården visste vi att
Förvaring var en stoooor del av huset som måste fixas.
Nu är vi en stor familj så behövs det änu mera än någon annat.
Så det blir Prio ett!
Mannen min och jag var och hämtade ett underbart skåp i kväll.
Det ska förhoppningsvis få pryda hallen!
Det är nu i furu. Det ska få en ny makeover ska jag lova!
Målas, sen nya fina knoppar!
Något liknande dessa:

Denna vackra kommer från  www.countrybymail.se

 Vad jag älskar hösten gott folk
tända upp ljus i hemmet och sätta på en kanna te.
Massa bra på tv på kvällarna! Bara myspys.
Wiiihooo 
Andas Höst gott folk för den är Nära.

Ha en fin kväll

Kram Elle

3 kommentarer:

  1. Jag kan förstå att det blir jobbigt ibland, men det är ju skönt när det släpper och man känner att man fixar det.:-) Kram

    SvaraRadera
  2. Förstår precis vad du menar. Renoveringssuget måste växa fram för att det ska vara kul och spännande. När man i förväg får grunna och vrida och vända på ideerna innan de blir verklighet.
    Skönt att suget nu är tillbaka.
    Hoppas du får en skön Torsdag, Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Håller med nu vill jag sätta igång med en massa här hemma! Men det ska finnas både pengar och tid...
    Kul nu vet jag var ni bor :)
    Kram Suss

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad