torsdag 31 januari 2013

Underbara små LIV!


Man glömmer fort hur små de liven egentligen är.
Igår var jag och fina vänner och hälsade på en i tjej gänget
som precis fått sitt första barn! En liten Dotter!
Tre veckor gammal, så underbart söt.

De växer fort och här sitter jag med min dotter på 10 månader.
Hon var en jätte bebis idag när vi vaknade.
Vilken skillnad.
Men jag tycker inte det var länge sedan jag fick henne.
När hon var så liten och oskyldig.
Men tiden går.
I bland lite väl fort.
Pausa tiden skulle det kunna vara något?



Idag blir det en hemma dag.
Under förmiddagen anländer ett "Nytt" soffbord
som vi äntligen beställt.
Det blev ett Vitt och Runt.
Bilder kommer längre fram om resultatet blir bra:-)
Lyx att få det hemkört till dörren!

Ha en fin dag kära läsare.
Vad ska ni hitta på under helgen?

KRAM ELLE


3 kommentarer:

  1. Gosigt att kolla på små bäbisar.Vad skoj md nytt bord,Ha en mysig fredag söta du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Jag har också kikat på runda soffbord! Du får visa sen!
    Haha ja man tycker ens egen "bebis" är liten så träffar man en nyfödd och vips så förändrades allt!
    Imon är det barnfri födelsedagsfest så vi hoppas att lille N som har feber ska bli lite bättre så att hans farmor och farfar kan passa barnen!

    Önskar dig en härlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Åhh så mysigt med en liten nyfödd (nästan) bebis :)
    Va roligt med lite nytt hemma :) Ska bli kul o se hur det ser ut...
    Vi ska på 40-års kalas imorrn som ska bli riktigt kul, dottern till födelsedagsbarnet är kock och har lovat en smaskig 3-rätters :)
    Ha en härlig kväll.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad