fredag 11 januari 2013

Hemnet Freeeeak!













Ja det kan man nog kalla mig!
Just hemnet freeeak!

Jag är mycket inne på Hemnet.se
Bilderna kommer från deras Inspirations sida.
Man kan få massa tips, ideèr och drömma sig bort.
Kanske för jag drömmer om ett helt annat hus,
än det vi bor i.
Kanske blir det aktuellt en dag att sälja och ge sig i väg.
Vem vet:-)
En dag kanske det där huset vi drömmer om är till Salu.

Man kan se hus, och få in dem i skallen och tänka åååå,
sååå skulle jag gjort, å vad fint, åh hur tänkte de där.
Allt från små torp, till stora herrgårdar. 
Priser i alla dess klasser som kanske inte skulle passa
våran "inte allt" för tjocka plånbok.
Men titta är inte förbjudet!

Drömmar, tankarna kan bara flöda.
Det är en underbar Värld tycker jag!
Jag som älskar inredning och hus i alla dess stilar.

 ÖNSKAR ER EN FIN FREDAG

Kram Elle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad