torsdag 17 januari 2013

Måste Älska REA!



Två glada killar kom till förkolan idag.
Plundra julgranen stod på schemat.
Dansa ut julen,
Wilton blev Överlycklig.

Lilla Vilda somnade gott i bilen på vägen hem.
Så jag fick en gooood stund framför era bloggar tjejer,
även skriva ett inlägg.
Inte fel det.
Kaffet har snart runnit ner!
En lugn morgon med andra ord.

Idag blir det fixa i ordning hemma.
Och allt som hör till.
Tvätthögar, byta lakan i sängarna.
and You know it.



Ska hämta hem detta fin kuddfodral som jag fyndade
på Antikvit.se bilden är lånad där i från.

Även ett som det står "Drömma" på!

Jag har velat ha dem en längre tid.
Men tyckt att de varit lite för dyra för mig som mammaledig.
Men nu när de var "REA" kunde jag inte motstå dem.
Måste ääääälska reeeeea.....

Ha en fin dag Kära Läsare
och tack för ni hälsar på mig!
Lämna gärna en kommentar,
så jag vet vem ni är och hittar in till er.

KRAM ELLE

"Änglar finns, du är en"



9 kommentarer:

  1. Ja det är roligt att handla när det är rea. Vilket fint kuddfodral detta var.. Kaffe är det bästa det. Det ska det bli härockså snart och sen börja pyssla och tvätta..

    Ha en bra dag.. Maria.. Tack själv för den fina kommentaren du lämnade hos mig..

    Maria..

    SvaraRadera
  2. Rea är bäst ;)
    Tycker också om de där kuddarna, enkla med fina ord!
    Kommer passa bra hos er ;)

    Ha en fin dag!
    Kramar..

    Och tack för dina ord på facebook!

    SvaraRadera
  3. Ja, rea är verkligen ett trevligt påfund. Riktigt snyggt kuddfodral. Ha en fortsatt mysig dag. Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Riktigt snyggt kuddfodral! Vitt med ett ord i svart blir kanonfint! Rea är aldrig fel :-) Ha en fortsatt bra dag!

    SvaraRadera
  5. Alltid kul när dom rear och shoppa !! Kul med julgransplundring för killarna!! Ha en fin kväll !!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. REA-gärna!!! Och att hitta kuddfodral man suktat efter är ju bara ett stort plus!!!
    Så kul för killarna att plundra granen!!!
    Här hemma har det också varit lite fixa och dona! Vi bakade även muffins efter skolan!!!
    Tror att ett bad gjorde mig lite friskare...

    Ha en fin kväll fina du
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Vilken tur du har som hittat ett så fint kuddfodral och dessutom på rea!

    Jag brukar nästan aldrig hitta något på rea.

    Så skönt att ni fått dagisplats.
    Trevlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  8. Så roligt när det dyker upp nya läsare som lämnar avtryck!
    Kan se till så du får receptet på svampbob kakorna. Dock inte förens efter helgen då jag ska springa runt på mässan hela dagarna. =)
    Hoppas du får en fin kväll och helg!
    Kram Frida

    SvaraRadera
  9. Vilket mysigt och gulligt kuddfodral. Jag har fyndat lite på rean. Men finns mer *hihi* Kram och ha en toppen lördag

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad