fredag 9 november 2012

Fredagskväll!


Tittar in en snabbis,
för att önska er en mysig kväll!

Här har vi ätit Pannkakor med glass
Grabbarna var så trötta så de sover redan.
Mannen är ute med jobbet.
Så det blir tjej kväll med lilla Vilda.
Och FILM om hon tänker sova lite senare.

Har nätshoppat lite Jul kläder till Kidsen
Man vill ju att de ska vara fina nu när det är
massa jultillställningar och träffar med Nära & Kära
när vi är så när Advent, Lucia och julafton med mera...
Härligt! Mys!
Blev två ur söta klänningar till lill-tjejen
och varsin skjorta med stjärnor till grabbarna.
Allt från HM lika så bilderna är lånade där i från.




Många Varma Kramar 
från Elle

4 kommentarer:

  1. ÄLSKAR nedersta klänningen ;)

    Ha en mysig kväll ni flickor!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Så fina kläder till barnen!
    Längtar till alla de där helgerna... Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Hej så fina kläder de ska få! Ja har också börjat kika efter nå fint till lilltjejen. Jag brukar köpa nåt som inte är så juligt så hon kan ha de till andra fester med.

    Åhh va skönt för dig o veta varför du har värk i armarna. Nu hoppas jag de snart får dig stark igen så du kan bära dina små o så måla de fina skåpet också då :)
    Matt svart kommer bli suuuuperfint!

    Jag har en skänk jag har mailat på 2 gånger o vill köpa men hon svarar ju aldrig o har inget mobilnr ute!! morr blir tokig när man hittar nåt man vill ha till en bra peng.

    Ha en skön myskväll med de dina
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Hoppas du är tillbaka snart =) Ta hand om dig!

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad