torsdag 1 november 2012

1 November




Så var det redan första November!
Och exakt en månad kvar till jul.

Wiiiiihooo....

Så mysigt. Älskar Julen.
Få plocka fram massa stjärnor och ljusstakar. 
Det blir alltid lika roligt och se vad man ha i dessa 
jullådor i garderoben.

. . . .

Idag är det är lugn hemma dag med massa
grejer som måste göras.
Så som tvätten, lunchen, städning med mera.

Pojkarna är på förskolan och leker av sig en stund,
strax dags att åka och hämta dem!
Då vi ska göra hemma gjorda hamburgare till lunch.
Barnens önskemål denna torsdag. 

Tack än en gång alla fina för era kommentarer.
De värmer såååå i mitt Hjärta.
Jag har varit dåliga på att lämna det hos er den sista tiden.
Men jag har besökt er som vanligt.
Tiden och energin har bara inte funnits där...

Ha en fin dag

Många kramar
från mig

7 kommentarer:

  1. Låtersom en riktig fixardag,men bara så skönt när det är klart.Fina bilder.Ha en skön torsdag fina du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Tack :)

    Ja nu längtar jag med till julen, JÄTTEMYCKET! :) Nästa vecka ska kartongerna på vinden tas ner så jag kan kika igenom vad vi har...

    Ibland finns inte energin bara..
    Och det skulle ju knappast vara roligt om bloggen blev ett måste! Nä blogga ska man göra när man orkar och vill ;)

    Fina bilder!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  3. Nu saknar vi er sådär tokmkt igen <3 <3 älskade underbara ni!!

    SvaraRadera
  4. Det är så för oss alla ibland att tiden, orken och energin inte riktigt är på topp ;)

    Önskar dig en fin helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  5. Jättefina bilder! Julen skyper närmare så vad kan passa bättre än en massa ljus i väntan på den? Kanonfint! Ha en go fredag!

    SvaraRadera
  6. Ja,jag älskar oxå julen helst tiden före med allt pyntande å mysande..;)))

    Ha en mysig kväll nu..
    KRAM/Annelie

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Vilken mysig blogg du har! :)

    Jag har nyligen startat en "pyssel" blogg där jag säljer mina handmålade dop presenter, personliga posters & tegelpannor m.m

    Skulle bli jätteglad om du ville kika in och kanske skriva en kommentar :)
    Gilla gärna på facebook: pysselmartan.

    Tack så jätte mycket och jag önskar dig en bra kväll :)

    Mvh// Martina

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad