torsdag 29 november 2012

Advents städar






Här hemma städas det inför Advents helgen!

Vita Hyacinter har inhandlats idag.
Jag älskar dem.
Lukten är underbar.
Ljusstakar, stjärnor har kommit upp det mesta
i alla fönster.
Nu vill jag ha meeeeera snö.
Och några minus grader på det!
Sen kan vi bara NJUTA av en fin December Månad.

Helgen kommer bestå av massa KALAS
för mannen min som fyller jämt!

Dock har jag Snuviga Kids.
Men snart ska vi ta fram Saffrans bullar, Kaffe
& pepparkakor och Mysa!

Ha en fin kväll.

Kram från Elle

4 kommentarer:

  1. Hyacinter är fina men tyvärr tål jag dom inte! Jag håller också på att sätta upp adventsljusstakar men med en 8 månaders krypande omkring så tar det ungefär dubbelt så lång tid :) men nu har jag mutat min 8 åring så nu sitter dom på hans rum och lyssnar på spotify, sen blir det fika här med :)
    Hoppas barnen kryar på sig!
    Ännu ingen snö på västkusten...

    Ha en härlig kalasande helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Hyacinter är fina och hör julen till men jag är allergisk så här hemma blir det inga!
    Jag håller också på att sätta upp adventsljusstakarna men med en liten 8 månaders som kryper omkring så tar det ju dubbelt så lång tid. Så nu har jag mutat 8 åringen så de sitter i hans rum och lyssnar på Spotify, sen lovade jag fika efter det..

    Hoppas barnen kryar på sig.
    Här på västkusten har vi ingen snö ännu!

    Ha en festfylld helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Så mycket fint!!
    Här är det färdigpyntat, skönt. Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Du har vunnit! Kika in hos mig =))
    Kram Catta

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad