tisdag 20 november 2012

En mysig fika med en god vän!









Eftermiddagen spenderade jag med en gammal vän,
som jag inte träffat på evigheter.
Gott Kaffe på ett av stadens bästa Fik!

Egentid på två timmar som 
små barns mamma 
är Guldvärt.

Blev lite shopping till barnen också,
även....
 Två små "ur söta" Ugglor har fått
flytta hem hit.
Från butiken Nytt & Nött i stan.
Än står de på köks ön.
Men de ska flytta in till Vildas rum förmodligen..
Det får vi se i morgon...





Ikväll blir det lite bilder från badrummet oxååå...
Dock dålig bild kvalitet när ljuset inte är med!
Men håll till gooooodoooooo...


MYCKET TANKAR I HUVUDET
denna kväll.......

Kram från mig


7 kommentarer:

  1. Hej
    Tack för den trevliga kommentaren på min blogg i dag. Mysig fin blogg har även du, och va mysigt fika med en vän, alltid ;)
    Fina bilder har du, massor, mysigt hem, har lagt till mig som Medlem, följer din blogg, du är välkommen göra samma hos mig om du önskar ;)
    Ha en underabar förjulstid, kramkram aina-kristin

    SvaraRadera
  2. Jädrans vilket snyggt badrum ni har!! Nice nice nice!!!
    Var kommer mattan ifrån???

    Vad skönt med lite egentid och dessutom med en god vän.

    Söta Ugglor <3

    ha en jättefin dag och grattis till din award!

    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Badrummet ser jätte fint ut. Ha en Mysig fika!

    Har lagt till mig som följare till din blogg:) Följ gärna mig också:)

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Grattis till din award. & ugglorna var ju jättesöta :-) Kram Titti

    SvaraRadera
  5. Stooort grattis till utmärkelsen! Det är du absolut värd! Jäääätefint badrum! Mattan gillar jag skarpt! Fint med trälådan också! Stjärnan du gjorde av pinnarna blev riktigt läcker! Passar ju bra i badrum också! Ha en go dag!

    SvaraRadera
  6. Guud vilka söta ugglor:) och vad fint ni har det!
    /Emma

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad