tisdag 19 juni 2012

Var är den varma sommaren?



Ja idag tittar solen fram till och från, men vart är den riktiga Sommaren?
Vi är ju snart inne i Juli för sjutton?
Jag vill ha klar blå himmel, 25grader varmt!
heja sommaren var är du...


Nu ska jag strax hämta hem mina pojkar från förskolan,
sen blir det en mys resten av eftermiddagen.
Har inte lust att ta mig för någonting, 
fast jag egentligen har tusen saker som behöver göras...
Men vissa dagar är sådana, och då är det bättre att låta allt vara.
Det är en ny dag i Morgon..


men..




.....


I morgon väntas en tung dag.
Då vi ska på begravning 
Min kära mans Morfar, han somnade in stilla.
Blir en tuff dag tror jag, Med alla känslor som en människa kan bära.
All kärlek och Värme till alla anhöriga, släkt och vänner.






Ha en fin dag gott folk.
Och Fånga Dagen!




Kram Elle i Kråkegården!











1 kommentar:

  1. Beklagar sorgen, begravningar är aldrig kul :(
    Hoppas dock den riktiga sommarn kommer snart & att ni får en kanon midsommar !! Kram

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad