söndag 24 juni 2012

Regning dag blir mysdag!



Fy regnet verkligen öser ner här i Kråkegården!
Barnen fick stanna hemma från förskolan och mysa.
Blir nog fika hos Kära mor nu på förmiddagen.

Denna vecka har jag att göra!
Bvc besök med lillan, hon ska ta tre månaders sprutan.
Redan? Hjälp, jag hinner inte med.

Sen måste jag hitta en klänning och fixa håret 
för... på lördag är det Bröllop!

Kära Malin & Oscar 
Ska bli så roligt att få vara med på deras stora dag.

Sen helgen där på har vi dop för 
våran älskade 
lilla dotter 
Vilda Saga Eleonor
Så det ska planeras mat och tårtor,
även dukning. 

Näe häe!
Nu dags att klä på Tre barn och ge sig ut i regnvädret!

Vill önska er en fin start på Veckan!

Lilla Vilda, tre månader den 29e Juni

Kram Elle


1 kommentar:

  1. Sötnos, redan 3 månader. Ja, det går så fort. Vår S blev 9 månader i fredags. I mina ögon är han fortfarande 3 månader. Det går för fort för att hinna med.

    Kul med dop!
    Och bröllop. Hoppas det blir bättre väder än detta tråkiga väder vi har just nu. Det finns inget hejd på regnet :(

    Ha en fin vecka! Kram Maria

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad