onsdag 27 juni 2012

Kärlek! Underbara Kärlek!



Tre ny badade små barn sover nu gott,
 och är någonstans i drömmarnas Värld

Underbara små varelser
Vad jag Älskar er



I kväll har vi haft dop samtal med Prästen, 
inför Vildas dop nästa helg!
2012-07-07

Kommer bli mysigt att träffa alla Nära & Kära
som kommer vara med på hennes stora dag!

Lilla Vilda



En bild från min stora dag i livet


Åh nu på lördag är det bröllop för min Fina Vän!
Träffar henne inte varje dag, varje vecka, varje månad!
Men varje gång vi ses känns det som vi inte varit i från varandra.
Det känns som det var igår jag pratade med henne.
Jag vet vart jag har henne, och vem hon är!
Och med henne är man alltid sig själv.
En riktig Fin vän. 
Önskar dej all lycka till på Lördag.
Jag vet att "inget" öga kommer vara torrt 
när du nu ska stå Brud inför din stora Kärlek


Ha en fin kväll

Kram Elle









1 kommentar:

  1. Vilket vackert bröllopskort på er båda!
    Jag har oxå en sån fin vän.
    Kram Suss

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad