söndag 10 juni 2012

Ojojoj!



Idag har en "BOMB" slagit ner i Kråkegården!
Hur ska detta sluta!

Flytta om kring på tre rum
det är grejer ÖVER allt vill jag lova!
Men vi hoppas på bra resultat om några veckor
när allt är klart
 Hoppas vi!


Lite tapeter
 tak som ska målas
även nya dörrar ska dit i framtiden!
Nya möbler drömmer man jue om varje dag
men det slits så när barnen är små
Vi får väl se vad som händer.


Nu står även NYA tak pannor på tomten.
Så gubben min har jobb i sommar vill jag lova
Man får ta det vi hinner.
För lite semester är lovat detta året!


Vad har ni för er denna söndag??? :)

Stor kram Elle 




2 kommentarer:

  1. Så ni är också mitt uppe i allt flyttande :)
    Eller vi är inte helt där än, men snart..
    Hur flyttar ni nu?

    Håller med om att möbler slits snabbt nu när de är små..
    Därför vi inte bytt köket än, utan bara lackade luckorna och snabb renoverade lite. Luckorna är fulla med märken redan :/
    Får bli nytt när minsta är typ 5 :P

    Nytt tak? Oj vilket jobb :)
    Men skillnad blir det ju!
    Vi ska med byta inom några år, några av grannarna har redan börjat..

    Semester måste ni ju ha :)

    Ps. Super söta barn har du! Tänker på bilden i förra inlägget :)

    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    När man håller på som bäst med att renovera eller röja hemma så kan det se ut som en bomb har slagit ner. Men när det är klart så brukar man bli nöjd.
    Kram Anette

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad